25 Nisan 2010 Pazar

Adile Altınbaş İlköğretim Okulu Türkiye 'de bir ilki gerçekleştirdi





Adile Altınbaş İlköğretim Okulu Türkiye 'de bir ilki gerçekleştirdi

Türkiye 'de bir ilk olan 450 yi aşan çocuk orkestramızla 23 Nisan günü ilk konserimizi Stadyumda verdik. Bu yıl ki 23 Nisan bayramını daha fazla coşkuyla kutladık. 350 kişiyle 2 ay önce başladığımız gurubumuzun sayısı 450 yi aştı. 450 melodika çalan öğrencime eşlik eden gitar , kemanların yanında darbuka ve davul gbi ritm çalgılarıyla sayımız 460 'ı buldu.
Bütün öğrencilerimi , 460 öğrenciyi kontrol etme konusunda bana yardım eden öğretmenlerimi ( özellikle hiç bir prova da bizi yalnız bırakmayan Aynur Alkan ve Haydar Özel' e ), davul ve darbukalarını kullandığımız müzik aşığı olan sınıf öğretmeni arkadaşım Turhan Akyüz'e ve tören günü yanımızda olan diğer öğretmen arkadaşlarıma , 3- 4 provaya giderek okulu boş bıraktığımız halde çalışmalarımızı destekleyen Okul Müdürüm Adnan Uzunaslan' a teşekkür ederim. )

Müdür yardımcımız Hasan Ceylan'ın ismini de ayrı yazmak istedim. Hep yanımızda olduğu için çok teşekkür ediyorum. Ne zaman başımız sıkışsa Hasan Bey sen vardın. Seni çok yorduk. Kahrımızı çok çektin çekmeye devam ediyorsun hem de hiç şikayet etmeden.

İYİ Kİ VARSINIZ....

Hepinizi çok seviyorum.

<..

0 Comments: